נירוונה שתקאם / מאת: עדי שנקרה

איני השכל או הדעת,
איני האגו או חומר הדעת.
איני הגוף או שינויי הגוף.
איני חושי השמיעה, הטעם, הריח או הראיה.
איני האתר, הארץ, האש, או האוויר.
אני הקיום המוחלט, הידע המוחלט, האושר המוחלט. אני שיווה, אני שיווה.

איני הפרנה או חמשת גורמי האוויר החיוניים
איני חומרי הגוף או חמשת הנדנים
איני איברי הפעולה או חפצי החושים
אני הקיום המוחלט, הידע המוחלט, האושר המוחלט. אני שיווה, אני שיווה.

אין בי הימנעות או אחיזה, חמדנות או אשליה
אין לי אגוטיזם או קנאה, לא דהרמה או מוקשה
אין לי תשוקה או את חפץ התשוקה
אני הקיום המוחלט, הידע המוחלט, האושר המוחלט. אני שיווה, אני שיווה.

איני חטא או מעלה, לא הנאה או סבל,
איני מקדש, או פולחן, או עליה לרגל, או כתבי קודש.
איני פעולת ההנאה, ההנאה או הנהנה.
אני הקיום המוחלט, הידע המוחלט, האושר המוחלט. אני שיווה, אני שיווה.

אין בי מוות, או פחד מהמוות, או דרגה, או לידה,
לא היו לי הורים, חברים או יחסים.
אין לי מורה או תלמיד.
אני הקיום המוחלט, הידע המוחלט, האושר המוחלט. אני שיווה, אני שיווה.

איני נגועה על ידי החושים.
איני מוקטי או ידען, אני חסר צורה,
חסר גבולות, מעבר לחלל, מעבר לזמן.
אני בתוך הכל, אני הבסיס ליקום, בכל מקום אני.
אני הקיום המוחלט, הידע המוחלט, האושר המוחלט. אני שיווה, אני שיווה.

~ נירוונה שתקאם / מאת: עדי שנקרה

להשאיר תגובה

